Treceți la conținutul principal
Drumul catre mine

Bine v-am regasit prieteni, dupa o absenta indelungata. Poate va intrebati unde am disparut sau poate sunteti bucurosi ca ati scapat de postarile mele enervante. Pentru ca am avut si reactii de genul: Cine te crezi tu sa...?
Cine ma cred? NIMENI pentru tine, cel care citesti, dar PERSOANA POTRIVITA sa fiu si sa fac ceea ce imi doresc si ceea ce imi aduce bucurie. Si apoi am decoperit - cu mirare, la inceput, cu bucurie apoi - , ca pot fi si persoana potrivita petru tine, daca ai incredere ca sunt omul de care ai nevoie....

Probabil ca nu o sa stiu niciodata ce va trece acum prin cap, dar stiu ce se intampla in mintea mea, de o vreme incoace. Desi am "iesit din lumina reflectoarelor", intre timp am experimetat diverse situatii de viata, am invatat si cel mai mult...am observat: pe cei din jurul meu, dar ceeea ce este cel mai important, m-am observat pe mine, indeaproape si cu multa rabdare...


  In primul rand am descoperit intr-un mod total neasteptat Theta Healing... M-am descoperit pe mine, cu surpriza, in mijlocul evenimentelor, mai exact in mijlocul unor situatii amsolut uimitoare. Si, ca orice om invatat sa se bazeze exclusiv pe logica, m-am panicat....M-am panicat atat de teribil, incat am inceput sa somatizez toata aceasta spaima de ...nou. Iata ca aceasta emotie cu fata schimonosita poata sa apara si in momentele noastre cele mai frumoase, de glorie, si sa isi arate zambetul pocit si satisfacut cand te astepti mai putin...

Recunosc ca nu am fost deloc pregatita sa fiu extraordinara, desi, cu mintea constienta, as fi zis ca intotdeauna am crezut asta despre mine. De cand ma stiu am fost educata ca munca asidua, studiul si perseverenta, transformarea ocaziilor in oportunitati sunt cheia succesului si am mers pe acest drum cu incredere. L-am transformat intr-un mod de viata.


 Intodeauna am excelat la capitolul ambitie, de la orele de teatru, la concursuri scolare sau de muzica, la competitii sportive de orice fel, intotdeauna m-am mandrit cu ambitia si cu determinarea mea.


 Cand am divortat, am muncit din greu, clipa de clipa si zi de zi sa rup stringurile care ma legau de cel de langa mine, sa distrug aceasta relatie de dependenta, si am fost atat de perseverenta ca m-am educat sa uit numarul de telefon al parteneruui meu, incat si azi am probleme in a-l memora complet.

Ce vreau sa spun este ca m-am simtit mereu definita de ambitie, iar credinta mea de baza era ca ...muncesti mult ca sa obtii ceea ce iti doresti, nimic nu vine fara efort si sacrificiu.


 Apoi au inceput sa vina binecuvantarile din viata mea, una dupa alta, incepand cu luna mai a acestui an, in care am fost in Elevtia si continuand si in prezent. Rand pe rand, mi s-au intamplat lucruri minunate, am reusit lucruri minunate alaturi de oameni grozavi si toate acestea fara efort...doar lasand lucrurile sa se intample.
Dar subconstientul meu nu era pregatit pentru asa ceva. El stie ca lucrurile bune si frumoase vin cu efort si cu sacrificiu. Si a fost complet dezorientat si pierdut. Si a inceput sa comunice aceasta panica corpului meu, care, la randul lui, a ajuns sa opuna rezisteta: sa tina "prizoniere" kilograme, in virtutea faptului ca isi manifesta ferm pozitia de"nu renunt la convingerile mele", sa ma constip pentru o perioada de peste doua saptamani, sa imi pierd apetitul si pofta de a mai gati ceva, activitate care chiar ma relaxeaza si imi aduce bucurie.


Sinele meu nu mai stie cu cine sa se identifice. Nu stie cine este acest om fericit "fara motiv". Nu stie cine este omul care nu mai judeca pe ceilalti, caruia nu ii mai pasa de ceea ce cred altii, pentru ca el era mereu in lupta, mereu in antiteza.
Nu stie de unde vine aceasta bucurie fara efort, fara nici cel mai mic sacrificiu.Nu stie cum sa proceseze aceasta stare. Nu stie cine este omul care ajuta oamenii din jur intr-un mod in care nu si-l poate explica, este pierdut....


 Si ieri, in drum spre lucru, am avut o revelatie. Pai, singura cale de a iesi din acest labirint este sa folosesc in avantajul meu tocmai aceste lucruri care ma sperie. Aceasta intuitie de nezdruncinat, aceasta bucurie de viata, aceasta incredere in oameni, aceste haruri care au venit acum pentru ca "mi-am dat voie sa fiu pur si simplu".



Cand am inceput cursul de Theta Healing ma gandeam cum ma voi prezenta celorlalti. Si mi-am adus aminte ca la inceputul fiecarui curs participantii sunt invitati sa se prezenite si de obicei aceasta prezentare este ceva de forma: sunt x, am terminat...., lucrez in ...., am x copii, am venit la acest curs pentru ca.....

Si nu mai simteam nevoia sa spun asta pentru ca eu venisem la aces curs doar ca sa fiu eu, pentru ca simteam ca din puzzle-ul vietii mele, aceasta era fix una din piesele lipsa. Si habar n-am cum am ajuns la aceasta concluzie, pur si simplu a venit concluzia la mine si mi-a zis: Iaca-ma! Du-te acolo! Si eu am facut pur si simplu acest lucru pentru ca mi se parea lucrul firesc de facut in acel moment.
Si apoi au inceput sa curga confirmarile, fara sa le caut. Pur si simplu veneau si se asezau una peste alta, intr-o gramada din ce in ce mai mare, pana n-am mai putut sa o ignor. Acesta este drumul meu. Sunt pe drumul corect. Bine, am zis, dar ce fac in continuare? Ce studiez, ce analizez, cum ma organizez? Si mi s-a spus: doar iti permiti sa fii tu. Hopa!!!!
Si cum sa fac asta?!!!!!!!!



Pentru ca de la gradinita pana in viata de adult suntem educati cum sa nu fim noi: cum e bine sa fii altfel decat esti, ca nu da bine sa..., ca ce zice vecinul, ca ce zice seful, ca ar fi mai bine sa... Iar identitatea noastra se pierde, sinele imprumuta straiele comandate de altii, iar noi ne educam sa credem ca am devenit cine ne doream, dar purtam in noi dorintele parintilor, bunicilor, prietenilor, rudelor si ale altora din jurul nostru...


Si aici m-am blocat. Si tot ceea ce fac in acest moment este sa invat cum sa nu mai fiu ce au nevoie altii, ce cred altii ca ar trebui sa fiu, ci ceea ce ma reprezinta si imi aduce bucurie mie.
Pare atat de simplu, dar este atat de complicat... Pentru ca esti in antiteza cu tot ceea ce ai fost toata viata ta.
Si acum invat pas cu pas sa fiu EU, UnDisputedly ME.


 Si am vrut sa impartasesc cu voi aceasta experienta pentru ca poate, la un moment dat, si voi veti avea nevoie sa deveniti VOI si poate ca va ajuta sa stiti ca mai sunt si alti temerari in aceasta minunata si inspaimantatoare aventura a cautarii de sine....

Dar asa incepe drumul catre tine....











Comentarii

  1. Minunat!!! Ma bucur enorm pt tine Bea!
    In ce fel te-a ajutat Theta Healingul? Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Theta Healingul m-a ajutat sa dau jos de pe mine toate acele straturi de piele care nu imi apartineau. Sa descopar cine sunt eu dincolo de ceea ce am fost invatata sa fiu, sa-mi doresc, sa iubesc sau sa aleg. Cine sunt eu, omul, si ce nevoi am eu, pentru implinirea sufletului meu si pentru ceresterea mea. Practic deja theta de un an de zile si lucrez aceasta terapie si cu alti oameni. Marturisirilelor sunt incendiare. POti sa imi scrii, daca vrei mai multe informatii: beatrice_caitanu@yahoo.com. iti raspund cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

EU SUNT CEEA CE SUNT

EU SUNT CEEA CE SUNT Dragi prieteni, mă bucur să vă regăsesc după o absență atât de îndelungată de pe Blog. Sincer, în toată această perioadă nu am mai simțit nevoia să îmi expun opiniile, gândurile în acest fel. Părea că toată lumea are ceva de spus, de postat, de arătat și de promovat, încât m-am dedicat total mie și programelor de meditații care mi-au deschis uși și ferestre către lumea mea interioară. Dar nici despre asta nu o să vă vorbesc astazi. Îmi doresc mai degrabă să mă concentrez pe călătoria devenirii și chiar este vorba despre drum, ci nu destre destinație, pentru că nu o cunosc. Nu am idee unde am nevoie să ajung sau cum voi face asta, ci doar că drumul îmi aduce bucurie în suflet. Mulți dintre voi mă vedeți ca pe un bucătar iscusit și mă asociați cu ideea de " tipa aia care gătește fain ". Alții, care ați lucrat cu mine ca și terapeut, poate mă vedeți ca omul care a fost lângă voi, care v-a ghidat sau v-a ajutat. Cei care au fost în programele mele de nutriție
LISTA DORINȚELOR Este 1 ianuarie 2020 și probabil că ați intrat în Anul Nou " cum se cuvine ": ați avut pe voi ceva roșu, pentru noroc, ați avut cu siguranță bani, pentru prosperitate, ați lăsat bărbații să treacă primii pragul casei, că așa se face etc...Dar, poate, și multe dintre voi v-ați pregătit cu conștinciozitate liste de dorințe pentru anul 2020, rezoluții noi, așa-i? Pentru că este nevoie să ne scriem dorințele, dacă vrem să se materializeze..., așa spun specialiștii .... Oare? Este suficient atât? Să bifăm pe listă aceste must have-uri și să pregătim lista după care să așteptăm să se materializeze gândul? Vă întreb și eu ceva ce m-a întrebat și pe mine, la un moment dat, Maestrul meu: și de unde știți care din cele 60000 de gânduri, care ne invadează zilnic mintea, se va materializa?  Alea de pe listă, evident! Ești sigură?!!! Nu frica ta că unele dorințe sunt prea mari pentru a se împlini, nu oare teama că dacă obții jobul visat, va trebui să te muț
Cat de importanta este capra vecinului?!!!!! Petrec zeci de ore pe saptamana stand de vorba cu femei din anturajul meu si cu persoane care ma contacteaza pe facebook in urma postarilor mele. Intalnesc aceeasi frustrare si neputinta, mai ales in grupurile de suport, acolo unde o persoana reuseste sa dea jos multe kilograme si, in plus, sa isi modeleze frumos corpul in urma exercitiilor fizice. Photo by: @i_darkmoon (Instagram) Magia patratelelor de pe abdomen continua sa seduca si sa produca efecte asupra noastra, cu fiecare imagine postata pe retelele de socializare sau cu fiecare revista care elogiaza modul in care a slabit o vedeta autohtona sau de la Hollywood. Ne luam repede notite cu privire la dieta minune urmata sau apelam la prietenul Google si ne aruncam frenetic in valtoarea pierderii de kilograme, fara sa tinem cont de constitutia persoanei care a urmat dieta respectiva, de varsta, de numarul de sarcini, context social etc, de zeci de alti factori determinanti in o